Amarantusowe sucharki

Doszłam niedawno do wniosku, że od dłuższego czasu nie jadłam sucharków. Do kupnych nie jestem przekonana, pieczenie chleba wydaje mi się zbyt banalne, dlatego też tego nie robię. Pomyślałam, że wato spróbować wymyślić coś nowego. Z racji, że pieczony amarantus jest chrupki, postanowiłam go użyć jako główny składnik moich sucharków. Można je potraktować jako pieczywo i podać z warzywami lub jako składnik sałatki.



Składniki:
  • 3 łyżki amarantusa naturalna spiżarnia
  • łyżka siemienia lnianego
  • łyżeczka zmielonego ostropestu
  • przyprawy: zioła prowansalskie, bazylia, curry,  chili 
Przygotowanie:
  1. 2 łyżki amarantusa mielimy na mąkę, po czym umieszczamy go w miseczce
  2.  zmielony amarantus mieszamy z pozostałymi składnikami
  3. całość delikatnie zalewamy wodą, tak aby powstała gęsta masa
  4. masę przekładamy na papier do pieczenia (tworzymy cieńką warstwę)
  5. całość umieszczamy w piekarniku nagrzanym do 200 stopni na 30 min
Niski IG czyli świadome odżywianieNiskokaloryczny styczeń

Share:

0 komentarze