Bananowo- chia owsianka

Nie przypuszczałam, że na moim blogu kiedykolwiek zawita przepis na owsiankę. Zawsze  wydawało mi się to zbyt banalne do publikowania. Jednak wychodzę z założenia, że warto próbować wszystkiego, w tym tworzenia tych mniej skomplikowanych przepisów. Dlatego też takowy tu zawitał. Owsianka to jak dla mnie numer jeden, najlepsza możliwość na śniadanie, pierwszy posiłek w ciągu dnia. Pomysł na moją ? Bananowo- chia owsianka pyszna i łatwa w przygotowaniu.

 

Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 3/4 szklanki wody
  • 2 łyżki nasion szałwii hiszpańskiej chia
  • banan
  • kilka suszonych daktyli
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • łyżeczka otrębów owsianych
Przygotowanie:
  1. wodę gotujemy w garnuszku, dosypujemy płatki i cały czas mieszamy, po minucie ok 2-3 min odstawiamy garnuszek
  2. banana blendujemy, po czym do powstałego musu dodajemy szałwię i całość mieszamy
  3. płatki owsiane mieszamy z cynamonem i otrębami, przekładamy do miseczki
  4. polewamy bananowym musem i ozdabiamy suszonymi daktylami
Styczniowe Owsianki

Share:

8 komentarze

  1. Szybka w przygotowaniu i jaka zdrowa :) Dzięki za dodanie wpisu do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka z chia to fajne urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować chia! :) Czuję, że bardzo zasmakowałaby mi Twoja owsianka, bo uwielbiam połączenie banana, daktyli i cynamonu. Przepyszne, bardzo słodkie i poprawiające humor.

    OdpowiedzUsuń
  4. wierzę, że musiała być przepyszna, połączenie chia z płatkami owsianymi, i banana z daktylami zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie składniki jaki dodałaś do owsianki;) Musiała być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie jestem fanką takich owsianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł! Chętnie wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń