wege zapiekane talarki cukinii z jaglano- fasolowym nadzieniem

Od kilku tygodni polowałam na cukinię, aż w końcu udało mi się ją zdobyć. Uznałam, że skoro tyle czekałam, aby móc w końcu kupić to warzywko, muszę je wykorzystać w odpowiedni sposób.
Tak właśnie powstały moje wegańskie talarki, nadziane kaszą jaglaną, czarną fasolą i fasolą mung. Pychota!


SKŁADNIKI:
  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • 4 łyżki czarnej fasoli
  • 4 łyżki fasoli mung
  • cukinia
  • przyprawy: curry, czerwona papryka słodka, czerwona papryka ostra, chili, majeranek, zioła prowansalskie
WYKONANIE:
  1. każdy rodzaj fasoli należy namoczyć ok 12 h przed gotowaniem, kaszę jaglaną opłukać
  2. osobno gotujemy fasolę mung i czarną fasolę, ok 40-50 min
  3. kaszę jaglaną gotujemy w niewielkiej ilości wody, do wsiąknięcia przez nią całego płynu (ok 15 min)
  4. ugotowaną kaszę i fasole mieszamy razem z przyprawami
  5. cukinię kroimy w talarki
  6. talarki cukinii umieszczamy na papierze do pieczenia i nakładamy na nie po łyżeczce jaglano- fasolowego nadzienia
  7. całość pieczemy ok 15 min w piekarniku nagrzanym do 200 stopni

Zastąp słoik pysznym daniem - III edycjaZdrowa przekąska

Share:

5 komentarze

  1. Wszystko co ma w sobie fasolę kocham! Takie talarki muszą być przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić cukinię i wypróbować :D
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cukinie wyprobuje!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/fredzele.html

    OdpowiedzUsuń