migdałowa panna cotta z kiwi

Niedawno przedstawiałam swoją wersję przekąski "panna cotta z musem arbuzowym", która tak mi zasmakowała, że postanowiłam przygotować ją po raz kolejny, aczkolwiek odrobinkę inaczej.
Tym razem użyłam mleko migdałowe oraz kiwi! Pychota!



SKŁADNIKI:
  • 3 łyżki kaszy kukurydzianej
  • kiwi
  • szklanka mleka migdałowego

WYKONANIE:
  1. kaszkę kukurydzianą gotujemy w mleku migdałowym ok 2-3 min ( cały czas mieszamy)
  2. ugotowaną kaszę przelewamy do miseczki na galaretki, czekamy aż ostygnie i odkłaamy do lodówki na ok 15-20 min
  3. kiwi obieramy i blendujemy
  4. gotową "panna cottę" polewamy musem z kiwi
Wiosenny detoksBezglutenowa WielkanocZielono mi!Wielkanocne Smaki - edycja V

Share:

7 komentarze

  1. Wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. panna cotta w takiej wersji - zdecydowanie tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kiwi również mnie przekonuje :) Chyba muszę przynieść takie danie na wydział, ciekawe czy taka wersja przypadnie im również do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda to mało powiedziane *-*

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu ograniczam mięso do absolutnego minimum ale wegańskie potrawy też bardzo lubię!
    Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga a do tego, że jest tu mój ulubiony deser!
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń