Domowy sorbet marchewkowo- rodzynkowy

Po raz kolejny wspaniałe i super zdrowe marchewki, aczkolwiek w innej odsłonie. Niedawno odkryłam, że połączenie: MARCHEWKA + RODZYNKI, jak dla mnie jest najlepsze i mam zamiar je jak najczęściej wykorzystywać. Tym razem postawiłam na coś innego niż pieczenie, co takiego? Sorbet .. Sorbet marchewkowy, tego jeszcze nie było.


SKŁADNIKI:
  • 100g marchwki
  • 50g jogurtu sojowego
  • 2 garście rodzynek
  • dodatki: płatki migdałowe

WYKONANIE:
  1. marchewkę obieramy, kroimy w kostkę i parujemy do miękkości
  2. uparowaną marchewkę odstawiamy do ostygnięcia, po czym blendujemy z jogurtem
  3. do powstałego musu dodajemy rodzynki całość mieszamy, przekładamy do pojemnika (najlepiej użyć pojemnik do zamrażania) i odstawiamy do zamrażarki na kilka godzin
  4. gotowy sorbet podajemy z płatkami migdałów (można użyć inne bakalie)

Share:

3 komentarze

  1. Taki sorbet, to ja chętnie poproszę :) Nie lubię rodzynek, ale myślę, że Twoja propozycja może mi zasmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) szkoda że mi nikt takiego nie zrobi ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń