waniliowy pudding chia z malinami i kiwi

Różnego rodzaju puddingi chia bardzo szybko obiegły internet. Dlaczego ? Przede wszystkim ze względu na swoje zdrowotne wartości. Nasiona szałwii hiszpańskiej są doskonałym źródłem łatwo przyswajalnego białka, nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz błonnika. Dodatkowo mają dużą zawartość wapnia, żelaza, magnezu, czy selenu. 




SKŁADNIKI:
  • kiwi
  • 100 g malin
  • łyżka nasion chia
  • 50g mleka sojowego
  • laska wanilii
  • dodatki: suszone morele

WYKONANIE:
  1. chia zalewamy mlekiem, dodajemy ziarna wanilii, całość mieszamy i odstawiamy na noc do lodówki
  2. kiwi blendujemy, przelewamy do pucharka
  3. maliny blendujemy, część powstałego musu przelewamy na kiwi
  4. następnie kładziemy warstwę chia
  5. całość zalewamy pozostałym musem malinowym oraz dekorujemy suszonymi morelami (możemy je wcześniej zalać wrzącą wodą)
Zielono mi!Waniliowy Weekend VIWiosenny detoks

Share:

5 komentarze

  1. właśnie kupiłam dzisiaj swoje pierwsze chia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudding z chia jest najlepszy na świecie! :D
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pudding chia :D Idealny z granolą <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mega apetycznie ! :)

    zaobserwowałam z wielką przyjemnością, zaobserwujesz również? :)

    + zapraszam do siebie, aktualnie jestem nowa i staram swoich sił na blogu, więc jeśli masz jakieś sugestie na zmiany i porady to proszę pisać śmiało :))

    pozdrawiam! :)

    http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń