tofu marchewkowy chlebek

Takiej wersji chlebka jeszcze nie miałam okazji kosztować. Z racji, że ogarnął mnie szał na tofu, nie mogłam go pominąć w tym wypieku, a żeby nadać całości słodkawy smak, dodałam rodzynki, które świetnie komponują się z marchewką. Muszę przyznać, że po zjedzeniu takiego chlebka, mój głód był zaspokojony przez kilka kolejnych godzin, co świadczy o tym, że jest on bardzo sycący! Nie tylko sycący, dodatkowo super smaczny!


SKŁADNIKI:
  • marchewka
  • 60g tofu
  • 100 g mleka sojowego
  • garść rodzynek
  • łyżeczka mielonego lnu

WYKONANIE:
  1. marchewkę obieramy, trzemy na tarce
  2. startą marchewkę blendujemy z tofu i mlekiem sojowym
  3. do zblendowanej masy dodajemy rodzynki i mielony len- całość dokładnie mieszamy i odstawiamy na bok na ok 5 min
  4. masą przekładamy na papier do pieczenia i pieczemy 50 min w 190 stopniach
Marchewkowy zawrót głowy

Share:

2 komentarze

  1. chlebek tak prosty i zachęcający składem, że aż żal byłoby go nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń