sakiewki z fasolką mung szparagami i szpinakiem

Korzystając z sezonu na szparagi i szpinak, który w ogromnych ilościach rośnie w moim ogrodzie, postanowiłam przygotować zdrowe sakiewki. Połączenie fasolki mung, szpinaku i szparagów- to jest to, pysznie, prosto i pożywnie.


SKŁADNIKI:
  • kilka szparagów
  • garść liści szpinaku
  • 6 łyżek fasoli mung
  • 4 sztuki papieru ryżowego
  • przyprawy: majeranek, bazylia, czosnek, suszone pomidory z czosnkiem niedźwiedzim i bazylią

WYKONANIE:
  1. fasolę gotujemy(dzień wcześniej moczymy) i odcedzamy 
  2. szparagi parujemy
  3. ugotowaną fasolkę mieszamy z przyprawmi
  4. papier ryżowy moczymy, kładziemy kolejno: liście szpinaku, fasolę i szparagi- formujemy sakiewki- zawiązujemy (u mnie szczypiorek)
Szparagowe<3Love

Share:

3 komentarze

  1. Narobiłaś mi apetytu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze zastanawiałam się jak smakują szparagi, chyba muszę się przekonać! :) bo twój przepis mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń