domowe wegańskie kiełbaski

Co do dzisiejszego przepisu: zainspirowały mnie sojowe kiełbaski. Przyznam, że co do ich smaku słyszałam wiele opinii, tych pozytywnych, jak i negatywnych... Dlatego uznałam, że spróbuję zrobić coś własnego, co być może, będzie lepiej odbierane przez moje towarzystwo. Tak wymyśliłam własną wersję wegańskich kiełbasek, które przyjęły się znacznie lepiej. Osobiście przyznam, że mi, tak jak moim znajomym, smakują bardziej i co najważniejsze, są w stu procentach zdrowsze. Można je piec, grilować i smażyć.

Składniki:
  • ok 180g tofu
  • 3/4 szklanki fasoli jaś
  • 3 łyżki kaszy jaglanej
  • przyprawy: majeranek, rozmaryn, czosnek granulowany, curry, pieprz ziołowy, słodka papryka

 Wykonanie:
  1. fasolkę należy namoczyć przed gotowaniem (najlepiej dzień wcześniej) i ugotować do miękkośći
  2. kaszę jaglaną gotujemy
  3. wszystkie składniki dokładnie razem blendujemy- na gładką masę
  4. z folii aluminiowej urywamy prostokąciki- na każdym z nich kładziemy po 3 łyżki masy- całość zwijamy w kształcie kiełbasek
  5. całość pieczemy w 200 stopniach ok 20 min
Piknik

Share:

4 komentarze

  1. ciekawy pomysł, zjadłabym takie zdrowe kiełbaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy przepis,musze kiedys zrobic,bo wygladaja naprawde apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym takie ugrilowała :P

    OdpowiedzUsuń