curry sajgonki z dynią hokkaido

Sezon na moją ulubioną dynię, uważam za otwarty. Spotkać możemy ją już w prawie każdym sklepie. Od zeszłego roku jestem wielką fanką dyni- spróbowałam ją po raz pierwszy i od razu się zakochałam. Wracając do sajgonek- stanowią połączenie kaszy jaglanej, amarantusa i czerwonej soczewicy, gościem specjalnym jest pieczona dynia hokkaido :D

  • SKŁADNIKI :
  • 3 łyżki kaszy jaglanej
  • 2 łyżki amarantusa
  • 2 łyżki soczewicy czerwonej
  • kawałek dyni hokkaido
  • 10 sztuk papieru ryżowego
  • przyprawy: curry, czosnek niedźwiedzi, pieprz ziołowy, chili, słodka papryka


WYKONANIE:
  1. kaszę jaglaną, amarantusa i soczewicę gotujemy ok 15 min- mieszamy razem z przyprawami
  2. dynię obieramy, kroimy w kosteczkę, po czym pieczemy w 200 stopniach ok 20 min
  3. papier ryżowy zwilżamy ciepłą wodą, nadziewamy musem z kaszy i kawałkami pieczonej dynii, po czym zwijamy (sklejamy razem rogi z każdej strony)

Share:

10 komentarze

  1. Och! Bardzo ciekawy przepis. I chyba nawet dość prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądaja pysznie. Mogę się poczestować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja na razie jeszcze nie spotkałam dyni :( prawda, że specjalnie się nie rozglądałam,ale muszę w końcu kupić, bo tyyyyle przepisów czeka.. Uwielbiam sezon dyniowy a Twoje sajgonki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam jeszcze sama, a twoje pysznie wyglądają i fajne nadzienie.

    OdpowiedzUsuń