wega mocno kokosowe ciastka

Od dłuższego czasu, cały czas staram się odkrywać zalety mąki kokosowej.. Jedną, jak dla mnie największą jest fakt, że nie trzeba jej piec, by była jadalna. Dla leniucha, którym jestem, jest to wielkie uproszczenie życia, ponieważ, nie trzeba męczyć się z włączeniem piekarnika i czekaniem, aż przysmak się upiecze. Co do ciastek są na prawdę mocno kokosowe- mąka kokosowa, płatki kokosowe i mleczko kokosowe.. Do tego odrobina nasion chia, które są moją alternatywą dla

jajek.
SKŁADNIKI :
  • 2 łyżki chia szałwii
  • 5 łyżek mąki kokosowej
  • 2 garści płatków kokosowych
  • 2 łyżki ksylitolu
  • łyżeczka oleju kokosowego
  •  szklanka mleczka kokosowego
WYKONANIE:
  1. suche składniki mieszamy razem, po czym dodajemy mleczko kokosowe i olej kokosowy- całość dokładnie mieszamy
  2. ciasto przekładamy do aluminiowych foremek- odstawiamy do lodówki na ok 1-2 godziny
Z dziećmi i dla dzieci

Share:

16 komentarze

  1. ciasteczek z szałwia jeszcze nie robiłam! muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie bardzo takie ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki oryginalny przepis! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, takie bożonarodzeniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają. Uwielbiam kokosowe smaki ... i jeszcze do tego szałwia hiszpańska! Super połączenie, muszę spróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam mąkę kokosową :) I jestem pod wrażeniem, jakie cuda robisz z nasionami chia ;) Czuję, że zrobię te ciacha, jak tylko znajdę się w sytuacji, kiedy będzie mi potrzebne śniadanie-gotowiec, a czasu nie będzie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mąka kokosowa to cudeńko! Na pewno w Twoich gwiazdkach jest lepsza niż u mnie :P A przynajmniej tak to wygląda

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kokosowa to też u mnie must have w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokosowy raj <3
    Zakochałam się w tym, czuję że to mogłaby być jedna ze smaczniejszych rzeczy jakie miałam okazję jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciacha mega kokosowe, i świetny przepis, nie tylko dla wegan

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niczym piernikowe gwiazdki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, i nawet nie trzeba piekarnika rozgrzewać!
    A sympatyczne ciacho jest!
    :)

    Dziekuję za udział w akcji 'Dla dzieci' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń