mini tarta owsiano-daktylowa z kiwi i nektarynką

Dotrwałam do czwartku, pięknego dnia, pięknie rozpoczętego- bo już samo śniadanie sprawiło mi wiele radości. Kolejne miłe momenty spotykały mnie w dalszej części dnia- począwszy od przełożenia przez nauczyciela kartkówki, po miłą wizytę u babci i ogólnie pozytywną atmosferę jaka panowała w szkole. Ponoć trzeba wstać prawą nogą, aby dzień był udany. Ja uważam, że należy zjeść pyszne śniadanie, które naładuje nas pozytywną energią. Taka była moja

tarta owsiano-daktylowa z kiwi i nektarynką

Płatki owsiane, które są miłym prezentem od sklepu naturalna spiżarnia, zblendowałam z bananem i suszonymi daktylami- co dało idealny spód do tarty. Środek nadziałam kawałkami kiwi i nektarynki. Banalnie, słodko i pożywnie! Dodatkowo raw- przez co wszystkie składniki zachowały swoje wartości.


SKŁADNIKI:


WYKONANIE:
  1. daktyle zalewamy wrzątkiem, moczymy ok 10 min
  2. daktyle blendujemy z bananem, płatkami, wodą i cynamonem
  3. przekładamy do wyłożonej papierem do pieczenia formy, formując miseczkę - odkładamy do lodówki (ok 1h - u mnie było to na noc)
  4. gotową tartę wyciągamy z formy, po czym nadziewamy kawałkami nektarynki i kiwi
Jesienne słodkości!Jesienne Superfoods

Share:

8 komentarze