a'la tarty z płatków jaglanych z musem quinoa-kaki

Delikatnie słodkie, lecz wyraziste, z minimalną nutą masła orzechowego. Pyszne a'la tarty BEZ PIECZENIA. Quinoa, pewnie dobrze znana każdemu z nas świetnie się spisała jako składnik nadzienia. Persymona wydobyła z niej wszelkie walory smakowe, dodając odrobinę słodyczy. Spód z płatków jaglanych, równie bezglutenowy. Z pomocą przyszedł banan, który pełnił funkcję sklejacza i dosładzacza. Istne niebo w ... Buzi ;]


Upragniony weekendzie witaj! Planuję spędzić cię jak najproduktywniej ;D

SKŁADNIKI:

SPÓD:


  • szklanka płatków jaglanej
  • banan
  • łyżeczka cynamonu
  • 1/4 szklanki wody

MASA:

  • 1/2 szklanki quinoi
  • kaki (persymona)
  • łyżka masła orzechowego

WYKONANIE:

  1. płatki mielimy na mąkę
  2. banana blendujemy, następnie mieszamy z zmielonymi płatkami, cynamonem i wodą
  3. formy do talaretek wykładamy papierem do pieczenia lub folią spożywczą. Przekładamy do nich ciasto formując miseczki
  4. quinoę gotujemy w niewielkiej ilości wody ok 13 min (do wchłonięcia całego płynu)
  5. kaki obieramy i blendujemy na gładki krem, następnie mieszamy z ugotowaną quinoą i masłem orzechowym
  6. musem nadziewamy talaretki i odkładamy je do lodówki na kilka godzin




Dwa główne składniki: quinoa i płatki jaglane są prezentem od EkoRein. Sklep oferuje świetnej jakości produkty, gorąco polecam!



Share:

11 komentarze

  1. O jaaa! Bardzo podoba mi się takie połączenie! A mini deserki to świetna sprawa, kiedyś będziesz musiała mi takie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadzienie z komosy, kaki i masła orzechowego zapowiada się niezwykle smakowicie i tak właśnie wygląda całe danie - przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wyglądają przepysznie :) muszą być słodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. naszła mnie ochota na takie smakowitości

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, muszę koniecznie zrobić :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaki z masłem orzechowym musiało się świetnie połączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham płatki jaglane, same pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam produkty z ekorein, świetne te tarty <3

    OdpowiedzUsuń