domowy jaglany budyń kawowy

Dla was też w dzieciństwie kawa była owocem zakazanym ? Zapewne w większości tak... Na szczęście ktoś wymyślił kawę zbożową, jedną ze zdrowszych kaw, przeznaczoną nawet dla najmłodszych. Aby dać odrobinę radości małym pociechom, możemy zaserwować im taki pyszny bezglutenowy deserek. Świadomość, że jedzą tą niedozwoloną rzecz, sprawi im wiele satysfakcji, a nam pewność, że zawartość podanej dziecku miseczki budyniu, jest skarbnicą zdrowia. Dla nas również może być to zamiennik, proszkowanych słodkości, czy kupnych, gotowych. Budyń świetny na deser lub nietypowe śniadanie. Podany z pomarańczą, rozpływa się w ustach.


SKŁADNIKI:

  • 3 łyżki kaszy jaglanej
  • łyżka kawy zbożowej
  • 4 suszone śliwki
  • 1,5-2 szklanki mleka (u mnie roślinne)

WYKONANIE:

  1. kaszę gotujemy w mleku do wchłonięcia całego płyny
  2. pod koniec gotowania dodajemy kawę i śliwki
  3. całość blendujemy



Share:

8 komentarze

  1. U mnie było dokładnie tak samo, kiedy byłam już na tyle duża, że mogłam zacząć ją pić, czułam się taka dorosła, kiedy na uroczystościach mnie też się pytano czy mam ochotę na kawę haha
    Z tak niewielkiej ilości składników można wyczarować coś tak pysznego, na pewno wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jaglankę w tej wersji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam takiego budyniu, musi być bardzo smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam mama zawsze robiła w takich tyci, tyci filiżankach kawę rozpuszczalną :P Wtedy byłyśmy szczęśliwe, że nam na to pozwala ale teraz wprost nie lubimy kawy ani żadnych deserów z jej użyciem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny przepis od Ciebie porywam! ;) :*

    OdpowiedzUsuń