jednoporcjowy RAW bakaliowiec / śmietnikowiec

Ciastko dla największych leni, przysięgam nakład energii zużytej do jego wykonania jest minimalny. Robiłam ciastko wczoraj wieczorem, bez jakiejkolwiek weny, pomysłu na ciekawą słodkość. W szafce z bakaliami zostały resztki z wszelkiego rodzaju suszonych owoców. Teoretycznie z osobna dla żadnego z tych składników nie było przyszłości... Jednak gdyby zmieszać wszystko razem? To był strzał w dziesiątkę, wrzuciłam wszelkie resztki suszonych owoców do jednej miski, dodałam mąkę kokosową, chia szałwię i płatki owsiane, "chlapnęłam" mlekiem sojowym no i rano przywitało mnie takie pyszne śniadanko. Śmietnikowiec, owszem- zbiór wszystkich szafkowych resztek. Ale za to jaki pyszny śmietnikowiec!


PS. ma ktoś sposób na zwalczenie skazy białkowej? Męczę się z nią od 2 tygodni i mam wrażenie, że chyba nie chce mnie ona opuścić :C


SKŁADNIKI:


  • łyżka mąki kokosowej
  • łyżka płatków owsianych
  • łyżka nasion chia
  • szklanka mleka sojowego
  • garść jagód goji
  • suszona śliwka
  • suszony daktyl
  • suszona morela
  • suszona figa
  • garść suszonych czereśni
  • /DAJEMY WSZYSTKIE MOŻLIWE BAKALIE JAKIE POSIADAMY/


WYKONANIE:

  1. suszone owoce siekamy na mniejsze kawałki, mieszamy z mąką, płatkami i nasionami chia
  2. całość zalewamy mlekiem sojowym, dokładnie mieszamy
  3. do formy wyłożonej folią spożywczą/aluminiowej formy przelewamy ciasto- odstawiamy na noc do lodówki


Share:

9 komentarze

  1. chętnie bym spróbowała lubie takie kombinację ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszne rzeczy do niego wrzuciłaś, więc nie było opcji, żeby wyszło coś niedobrego haha ;) Przepis wypróbuję, na szybkie, szkolne śniadania będzie jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńko! Uwielbiam twoje przepisy, a do tego takie śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że miałaś taki pomysł na te bakalie! Ja bym chyba po prostu wrzuciła je wszystkie do ugotowanej owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie - takie połączenie składników musiało być udane :)
    Jak Ci się ta skaza białkowa objawia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysypka na ramionach ._. a ostatnio nawet zaczynała pojawiać się na twarzy i plecach .. ;/

      Usuń
  7. Taki misz masz a jednak wygląda tak pysznie :D
    Co do skazy białkowej niestety nie umiemy pomóc :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny mix :)
    Niestety nie wiem, jak Ci pomóc... :( Ale mogę popytać. :*

    OdpowiedzUsuń