kokosowa pasta z buraka i amarantusa

Moje szkolne kanapki mienią się coraz to innymi kolorami, począwszy od pomarańczowego, kończąc na różowym (chyba pora na coś zielonego). Skończyło się moje niedawno robione smarowidło na chleb, więc szybko zaczęłam działać i uzupełniłam słoiczek nowym. Buraczek, mleko kokosowe i amarantus ekspandowany- mieszanka udana!

Przetrwałam czwartek, jeszcze tylko jutro i dwie godziny zajęć w sobotę. Za dwa dni mój wymarzony weekend. Czekam z niecierpliwością ...


SKŁADNIKI:


  • mały burak
  • 4 łyżki amarantusa ekspandowanego
  • 2 listki bazylii
  • 2 łyżki mleka kokosowego (gęstego)
  • przyprawy: pieprz, chili 

WYKONANIE:

  1. buraka obieramy, kroimy w kostkę, gotujemy do miękkości
  2. ugotowanego buraka blendujemy 
  3. zblendowanego buraka mieszamy z mlekiem kokosowym, amarantusem, przyprawami i posiekaną bazylią 

Share:

4 komentarze

  1. Bardzo ciekawe połaczenie! Kanapki z taką pastą nie będą nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie to wymyśliłaś, szczególnie z dodatkiem amarantusa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelakie pasty na kanapki. Ta wydaje się być idealna! :D

    OdpowiedzUsuń