raw mud brownie



Ciasto zagościło w moim sercu już po pierwszym kęsie, smak jest nieziemski... Zdecydowanie uzależnia. Planowałam je zrobić od kilku dni i od początku wiedziałam, że będzie ono pyszne. Brownie zrobiłam z myślą o weganach i alergikach- nawet osób, które mają uczulenie na kakao (tak jak ja). Kolejną jego zaletą jest proste wykonanie- bez pieczenia i stresowania, że coś się przypali.
Specyficzną cechą ciasta jest jego gęstość i lepkość- co pozwala je podczepić pod smakołyki "mud"


SKŁADNIKI:

  • 2,5 szklanki amarantusa ekspandowanego
  • 100g suszonych daktyli
  • czubata łyżka mleka kokosowego (gęstego)
  • garść płatków migdałowych
  • 5 listków melisy cytrynowej
  • 2 łyżeczki karobu

WYKONANIE:

Daktyle zalewamy gorącą wodą- moczymy około 15 minut, następnie odcedzamy. Daktyle blendujemy z pozostałymi składnikami. Całość przekładamy do aluminiowej formy i odstawiamy do lodówki na kilka godzin. 


 szeroki wybór superfood można znaleźć w sklepie internetowym:www.sklepagnex.pl 



Superfood w Twojej kuchni 

Share:

9 komentarze

  1. super przepis ale czy dobrze podane są składniki bo najpierw 100g suszonych daktyli a potem garść suszonych daktyli???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę :D W przepisie był błąd, miałam napisać "garść płatków migdałowych'. Już poprawione.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. owszem, polecam wypróbować :D
      Konsystencja zaskakująca. Jeśli ktoś lubi wilgotne ciasta, będzie zadowolony :D

      Usuń
  3. Strasznie podoba mi sie jego konsystencja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, zupełnie inaczej wygląda od tego tradycyjnego .pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co ale takiej wersji brownie to my nie jadłyśmy :) Kusi i ciekawi składem :)

    OdpowiedzUsuń